opc_loader

Wensenlijst

retourneren bij partypakjes

Een bestelling ruilen of retourneren is heel eenvoudig

 

Retourneren

Bij elke bestelling sturen wij een retourformulier mee, deze staat op de achterkant van de factuur. Artikelen mogen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst met het retourformulier teruggestuurd worden. Je kunt hiervoor de doos of envelop van Party Pakjes gebruiken of kiezen voor eigen deugdelijk verpakkingsmateriaal. De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor jezelf.

 

Party Pakjes vergoedt de volledige aanschaf van de artikelen en in het geval de complete bestelling wordt geretourneerd worden ook de eventuele aan ons betaalde verzendkosten weer terugbetaald. Wij maken binnen 14 dagen (maar meestal sneller) na melding van het retourneren of retourontvangst van de artikelen de terugbetaling in orde. Voorwaarden voor het retourneren zijn dat het artikel netjes, onbeschadigd en bij voorkeur in de originele verpakking teruggestuurd wordt.

 

Kousen welke uit de verpakking zijn gehaald kunnen niet meer retourneerd worden.

 

Party Pakjes kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een trackingnummer en bewaar deze goed.

 

Party Pakjes gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt om je order af te rekenen, een andere methode is in overleg mogelijk. De terugbetaling is kosteloos.

 

Indien je een artikel beschadigd hebt ontvangen laat dit ons dan weten voordat je het retourneert.

 

Ruilen

Op het retourformulier kun je aangeven of je een geldteruggave wenst of het artikel wilt ruilen. Wanneer je wilt ruilen dan kun je invullen welk artikel je er in de plaats voor wilt ontvangen. Wij kunnen alleen ruilen wanneer het artikel op voorraad is. Bel of mail ons eventueel om een artikel te reserveren. Wanneer het bedrag afwijkt van de oorspronkelijke bestelling dan betalen wij het verschil terug of vragen we om een bijbetaling.

Als je een artikel wilt ruilen betaal je zelf de verzendkosten om een artikel terug te sturen, wij verzenden het nieuwe artikel kosteloos.

Meer informatie over het versturen met PostNL: www.postnl.nl

 

Klachten

Ons doel bij Party Pakjes is om iedereen blij te maken. Natuurlijk kan er ook bij ons wel eens iets mis gaan. Wanneer je een klacht hebt over een artikel, de levering of onze service dan lossen wij dit graag naar tevredenheid op. Indien er een defect is aan een artikel laat het ons dan weten voordat je het naar ons retourneert. We gaan dan eerst op zoek naar een passende oplossing zoals het vervangen van het product of we bieden bijvoorbeeld een korting aan voor reparatie. Wanneer je een klacht hebt mail deze dan naar info@partypakjes.nl of bel met 06-46766199.


Wij zullen je klacht zo spoedig mogelijk behandelen, binnen 2 werkdagen na ontvangst zullen wij uw klacht beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Party Pakjes bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Retour adres:

Party Pakjes

Zeekraal 12

1796BM DE KOOG

 

Kousen die uit de verpakking zijn gehaald zijn voor ons onverkoopbaar en kunnen helaas niet geretourneerd worden.